WebAbsencje

Moduł WebAbsencje to nowoczesne rozwiązanie zaprojektowane z myślą o efektywnym zarządzaniu absencjami pracowników, w szczególności w kontekście pracy zdalnej. Umożliwia on rejestrację czasu pracy z dowolnego miejsca za pomocą przeglądarki internetowej. WebAbsencje automatyzują procesy związane z zarządzaniem absencjami, eliminując potrzebę korzystania z papierowych dokumentów i zwiększając przejrzystość danych.

Rejestrowanie czasu pracy z dowolnego miejsca

Wypróbuj nasze narzędzie do rejestracji czasu pracy i przekonaj się, jak łatwo możesz usprawnić codzienne funkcjonowanie firmy. Z naszym oprogramowaniem zwiększysz produktywność, uporządkujesz pracę zespołu, a także podniesiesz poziom bezpieczeństwa. Postaw na automatyzację i cyfryzację procesów – zyskaj większą kontrolę nad firmowymi zadaniami i więcej czasu na rozwój.

Rozpoczęcie rejestrowania czasu pracy odbywa się za pomocą prostego i intuicyjnego rozwiązania w postaci przycisków służących do:

  • rozpoczęcia/wznowienia czasu pracy
  • zakończenia pracy

Elektroniczne wnioski urlopowe

Moduł WebAbsencje umożliwa również składanie wniosków urlopowych online. Wystarczy kilka prostych kroków, aby prawidłowo złożyć wniosek. Pracownik po zalogowaniu się do modułu wybiera w panelu okres absencji, typ wniosku (np. urlop wypoczynkowy) oraz wprowadza ewentualne uwagi. Rodzaje absencji można konfigurować w zależności od potrzeb. Istnieje również możliwość składania wniosków o nieobecność godzinową, o odpracowanie nieobecności lub odbiór wolnego za nadgodziny.

Wniosek o absencję

Wniosek o nieobecność godzinową

Wniosek o odpracowanie nieobecności

Wniosek o odbiór wolnego

Automatyczna aktualizacja kalendarza pracowników o zgłoszone absencje i urlopy

Po złożeniu i zaakceptowaniu wniosku, zgłoszone absencje i urlopy pojawiają się w systemie SR-RegiTech. Dzięki temu możemy w prosty sposób zarządzać grafikami, zmianami oraz uwzględnić absencje podczas rozliczania czasu pracy.

Łatwe zarządzanie wnioskami urlopowymi

Informacja o nowych wnioskach urlopowych widoczna jest po zalogowaniu się przełożonego do systemu. W module dostępny jest kalendarz wniosków, który w konfigurowalnym widoku pozwala sprawdzić czy w systemie widnieją niezaakceptowane wnioski. Dostępna jest również informacja o wnioskach do rozpatrzenia z podziałem na nieobecności dzienne i czasowe.

Dostępny jest również widok w formie listy na którym znajdziemy listę wszystkich wniosków widniejących w systemie z podziałem na: wnioski o absencje, wnioski o nieobecność godzinową, o odpracowanie nieobecności czy odbiór nadgodzin.

Automatyczne powiadomienia i alerty dla kierowników i pracowników o statusie wniosków

Zarówno pracownik jak i przełożeni otrzymują automatyczne powiadomienia mailowe o złożeniu wniosku oraz każdorazowej zmianie jego statusu. Dzięki temu każda ze stron jest na bieżąco informowana o aktualnym statusie złożonego wniosku.

Pełna informacja dla pracownika

W każdej chwili po zalogowaniu do systemu pracownik ma możliwość sprawdzenia swojego bilansu absencji całodniowych oraz godzinowych. Dostępny jest również podgląd pełnego rozliczenia czasu pracy oraz informacje o ilości dostępnych dni urlopu.

Panel administracyjny

Panel administracyjny dostępny w module WebAbsencje umożliwia pełną konfigurację systemu w zależności od potrzeb oraz wykorzystywanych funkcji.

Lista pracowników oraz zarządzanie użytkownikami

Na koncie przełożonego dostępna jest lista wszystkich podlegających mu pracowników, na której możemy wyszukać konkretną osobę i przejść do zarządzania jej absencjami. Przełożony ma również możliwość zarządzania kontami użytkowników, które przypisane są do konkretnych pracowników.

Główne korzyści płynące z wdrożenia modułu

  • Pełna przejrzystość i dostęp do aktualnych danych dla pracownika i pracodawcy

  • Eliminacja papierowych wniosków urlopowych

  • Eliminacja błędów podczas ręcznego wprowadzania danych

  • Obsługa różnych rodzajów absencji – okresowe i godzinowe
  • Obsługa wniosków o odbiór wolnego za nadgodziny
  • Automatyczne powiadomienia i alerty ułatwiające monitorowanie absencji i planowanie zasobów
  • Pełna komunikacja z systemem SR-RegiTech
  • Możliwość własnoręcznej konfiguracji systemu w zależności od potrzeb

Wniosek

Informacja

Akceptacja

Zamów moduł już dziś!

Materiały

Informacje

Dane firmy

RegiTech Sp. z o.o.

ul. Belgijska 44

54-404 Wrocław

NIP 899 258 21 32

Sekretariat

Tel. 663 373 173

biuro@regitech.pl

Godziny pracy:

Pon. – Pt. 7:00 – 15:00

#regitech

RegiTech Sp. z o.o. © 2025 | Wszystkie prawa zastrzeżone