Rejestracja Czasu Pracy

Nasz moduł Rejestracji Czasu Pracy to precyzyjne i proste w obsłudze narzędzie, które pozwala dokładnie rejestrować godziny pracy całego zespołu. Dzięki niemu łatwo rozliczysz przepracowany czas, uprościsz pracę kadr i księgowości oraz unikniesz błędów w ewidencji. Moduł RCP SR-RegiTech to także wsparcie w planowaniu grafików – pomaga lepiej organizować pracę i zwiększać efektywność. To idealne rozwiązanie dla firm, które chcą usprawnić codzienne procesy i zadbać o wygodę swoich pracowników.

Automatyczne rejestrowanie godzin rozpoczęcia i zakończenia pracy pracowników

Rozpoczęcie rejestrowania czasu pracy odbywa się za pomocą karty lub breloka zbliżonego do czytnika przez pracownika. W systemie zapisywany jest dokładny czas, w którym pracownik rozpoczął wykonywanie obowiązków. Po zakończeniu pracy „odbijamy” swoje wyjście w taki sam sposób. W bazie danych zapisywany jest przepracowany czas. Kartę lub brelok możemy przypisać do wybranego pracownika. Możliwe jest również zaliczanie czasu pracy bez rejestracji oraz wykorzystanie modułu WebAbsencje.

Automatyczne naliczanie nadgodzin i nieobecności

Moduł RCP umożliwia automatyczne naliczanie nadgodzin i nieobecności. Każda absencja czy dłuższy czas pracy jest automatycznie zapisywany w bazie danych. Dane te można wykorzystać podczas rozliczania i weryfikacji czasu pracy każdego członka zespołu.

Eksport danych do systemów kadrowo-płacowych, ERP i HR

System SR-RegiTech umożliwia eksport zarejestrowanych danych do różnych systemów. Wykonywaliśmy integracje dla oprogramowania:

  • Enova
  • Comarch ERP Optima
  • SAP
  • Symfonia
  • ADP

Jesteśmy również w stanie przygotować integracje z innymi systemami oraz wdrożyć rozwiązania pod konkretne potrzeby.

Zarządzanie zespołem

Moduł umożliwia kompleksowe zarządzanie pracownikami. Pozwala dodawać, edytować i usuwać dane pracowników z bazy. Można również ustawić sposób rozliczania każdego pracownika oraz przypisać go do odpowiednich filtrów, grup lub wydziałów. Dostępne jest również przypisywanie wcześniej przygotowanych harmonogramów.

Na podstawie wprowadzonych ustawień dla każdego pracownika (indywidualnie lub grupowo) system automatycznie nalicza dostępne dni urlopu. W każdej chwili istnieje możliwość sprawdzenia bilansu absencji.

Obsługa i tworzenie harmonogramów pracy

Każdy pracownik może mieć przypisany dowolny harmonogram dla dowolnego okresu czasu. Ułatwia to zarządzanie pracownikami i umożliwia rotację pracowników w zależności od potrzeb.

W standardzie przygotowaliśmy najczęściej wykorzystywane rodzaje harmonogramów. W każdej chwili można dodać nowe lub edytować istniejące. Na życzenie możemy również przygotować bardziej niestandardowe rozwiązania.

Zarządzanie urlopami

System umożliwia podgląd oraz zarządzanie urlopami pracowników. Dzięki dostępnym opcjom planowania czasu pracy możemy przez cały czas monitorować dostępność pracowników, wprowadzać zmiany i aktualizować harmonogram pracy.

Tworzenie szczegółowych raportów dotyczących czasu pracy, nadgodzin, absencji

W module RCP do dyspozycji mamy szeroki wachlarz raportów dotyczących rozliczania oraz planowania czasu pracy. Dostępne są m.in.:

  • zestawienie obecności
  • zestawienie nieobecności
  • bilans pracownika
  • karty pracy (indywidualna, roczna)
  • zestawienie niezgodności

Można również własnoręcznie skonfigurować dodatkowe raporty. Na życzenie możemy też przygotować bardziej niestandardowe rozwiązania.

Główne korzyści płynące z wdrożenia modułu

  • Automatyzacja procesów rejestracji i rozliczania czasu pracy

  • Lepsze planowanie i zarządzanie zespołem

  • Eliminacja błędów podczas ręcznego wprowadzania danych

  • Raporty i analizy umożliwiające bieżące monitorowanie i optymalizację procesów

Zamów moduł już dziś!

Materiały

Informacje

Dane firmy

RegiTech Sp. z o.o.

ul. Belgijska 44

54-404 Wrocław

NIP 899 258 21 32

Sekretariat

Tel. 663 373 173

biuro@regitech.pl

Godziny pracy:

Pon. – Pt. 7:00 – 15:00

#regitech

RegiTech Sp. z o.o. © 2025 | Wszystkie prawa zastrzeżone