Elektroniczna Księga Gości

Moduł Elektroniczna Księga Gości to nowoczesne rozwiązanie, które znacząco usprawnia obsługę gości. Upraszcza proces rejestracji wizyt, ułatwia ich obsługę i monitorowanie, jednocześnie zwiększając bezpieczeństwo i profesjonalizm firmy. To moduł dla firm pragnących zoptymalizować procesy związane z wizytami gości oraz wyeliminować klasyczną, papierową księgę gości. Dodatkowym atutem jest funkcja List Ewakuacyjnych, która zwiększa bezpieczeństwo w sytuacjach awaryjnych.

Rejestracja gości za pomocą intuicyjnego interfejsu

Dodanie nowej przepustki odbywa się za pomocą intuicyjnego interfejsu dostępnego w oprogramowaniu SR-RegiTech. Po uzupełnieniu potrzebnych danych lub odszukaniu gościa w systemie łączymy go z pracownikiem, który posiada uprawnienie do przyjmowania gości. Możemy również w razie potrzeby uzupełnić dodać informacje takie jak nr rejestracyjny pojazdu gościa czy dowolne uwagi w polu tekstowym. Po uzupełnieniu pól ustalamy datę ważności przepustki.

Wydawanie przepustek w formie karty zbliżeniowej lub drukowanej przepustki

Dla każdej awizacji gościa możemy przypisać kartę z określonymi uprawnieniami lub wydrukować papierową przepustkę.

Określanie celu i czasu spotkania gościa z pracownikiem

Moduł umożliwia precyzyjne określenie osoby do której udaje się gość oraz czasu wizyty. Istnieje również możliwość wprowadzenia wcześniejszej awizacji do systemu. W każdej chwili możemy sprawdzić, którzy goście obecni są na terenie obiektu i zweryfikować ich dane.

Automatyczny i ręczny wydruk list ewakuacyjnych

Moduł EKG umożliwia wydruk list ewakuacyjnych w sytuacji zagrożenia. Możemy wyzwolić ręczny wydruk listy osób przebywających na terenie obiektu lub skonfigurować wydruk automatyczny. Lista pozwala sprawdzić czy wszystkie osoby opuściły obiekt i znajdują się w strefie ewakuacji.

Weryfikacja osób przebywających na terenie obiektu

System pozwala na weryfikację osób znajdujących się na terenie firmy. W każdej chwili możemy sprawdzić czy wszyscy opuścili ją w ustalonym czasie, zwrócili przepustki i czy nikt nieuprawniony nie przebywa na terenie obiektu. W razie potrzeby możemy sprawdzić dane gościa, skontaktować się z nim za pomocą telefonu przypisanego do profilu podczas jego rejestracji lub sprawdzić gdzie przebywa.

Główne korzyści płynące z wdrożenia modułu

  • Skrócenie czasu obsługi gości

  • Eliminacja papierowej księgi wejść / wyjść

  • Możliwość awizacji gościa

  • Zwiększenie bezpieczeństwa pracowników oraz zasobów firmy

  • Zwiększenie bezpieczeństwa podczas sytuacji zagrożenia i ewakuacji

  • Możliwość weryfikacji stanu osobowego w bezpiecznej strefie na podstawie listy ewakuacyjnej

  • Nadzór nad poruszaniem się gości na terenie firmy

Zamów moduł już dziś!

Materiały

Informacje

Dane firmy

RegiTech Sp. z o.o.

ul. Belgijska 44

54-404 Wrocław

NIP 899 258 21 32

Sekretariat

Tel. 663 373 173

biuro@regitech.pl

Godziny pracy:

Pon. – Pt. 7:00 – 15:00

#regitech

RegiTech Sp. z o.o. © 2025 | Wszystkie prawa zastrzeżone