Co oferujemy ?
W ofercie firmy RegiTech znajdziecie Państwo kompleksowe rozwiązania systemów rejestracji czasu pracy, kontroli dostępu, księgi wejść\wyjść i wielu innych. Eliminują one całkowicie tradycyjne papierowe listy obecności i żmudne, comiesięczne rozliczenia czasu pracy. Monitoring wejść i wyjść pracowników oraz gości poprawi dyscyplinę pracy i zwiększy poziom bezpieczeństwa firmy.
System Rejestracji RegiTech to skalowalny system, informatyczno - elektroniczny, zbierający i analizujący informacje na podstawie odczytów rejestracji w czasie. Rejestracji możemy użyć do rozliczenia czasu pracy (oprogramowanie rcp), kontroli dostępu, kontroli strażników, sprzedaży dotowanej (np.: stołówka), księgi wejść-wyjść itp.
Cele i zadania systemu
Główne zadania systemu to:
Główne zadania osiąga sie poprzez:
- ograniczenie wizyt osób postronnych (akwizytorów itp.), stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia czy mienia personelu lub organizacji;
- rejestrowanie danych personalnych gości i pracowników wraz z czasami pobytu na wydzielonym obszarze organizacji;
- posiadanie bieżącej informacji o liczbie osób przebywających na terenie (gości i personelu);
- zdyscyplinowanie personelu do pracy w założonych ramach czasowych (Rejestracja Czasu Pracy);
- eliminację kosztów generowanych przez gości (napoje, środki czystości, energia elektryczna, połączenia telefoniczne, wymianę czasów personelu z poświęconego na zbędną rozmowę z gościem na czas pracy na rzecz organizacji itp.).
Budowa systemu
System Rejestracji składa się z części elektronicznej, którą stanowi zespół czytników (zegary czasu pracy) i kontrolerów (Punktów Systemu Rejestracji) oraz części informatycznej, która składa się z programów komputerowych zbierających i analizujących dane (oprogramowanie rcp).
System można rozbudowywać od pojedynczego Punktu Systemu Rejestracji (PSR), podłączonego do komputera, aż do zespołu wielu Punktów SR połączonych magistralami RS485, podsieciami LAN i WAN.
Jak działa system ?
Działanie Systemu Rejestracji polega na zbliżeniu karty do czytnika (zegara czasu prac). Zarejestrowany zostaje czas oraz unikalny numer karty. Rejestracje zapamiętywane są w pamięci punktu rejestracji a następnie pobierane przez program SR-Monitor i zapisywane w bazie danych. Od tego momentu dane dostępne są z poziomu programu SR-RegiTech i mogą zostać poddane właściwej analizie.
Autoryzacja użytkownika (pracownika, gościa) jest związana z posiadaniem przez niego określonego identyfikatora wykonanego w postaci karty lub breloka.
Identyfikatory używane są w sposób bezkontaktowy (zbliżeniowy) i stanowią odmianę kart elektronicznych (jako standard stosujemy częstotliwość 125 kHz - Unique).
Dla Systemu Rejestracji funkcjonalność identyfikatorów bezkontaktowych jest niezaprzeczalna. Użytkownik jest autoryzowany podczas zbliżenia karty do czytnika. Brak fizycznego kontaktu identyfikatora z urządzeniem eliminuje wiele mankamentów. Urządzenia i identyfikatory nie zużywają się w trakcie eksploatacji, niższe są koszty serwisu i utrzymania systemów w stanie działania.
Czy system jest niezawodny ?
Najważniejszym elementem każdego Systemu Rejestracji są same rejestracje. Wszystkie pozostałe elementy systemu można odtworzyć bądź z kopii bazy bądź z innych źródeł, ale samych rejestracji nie mamy skąd odzyskać. Dlatego wprowadzone zostały trzy poziomy zabezpieczenia rejestracji:
- urządzenia - każda rejestracja zapisywana jest w pamięci urządzenia i dodatkowo nie jest kasowana podczas odczytu przez program, dlatego z każdego urządzenia można odczytać pełną pamięć ostatnich rejestracji (w zależności od typu urządzenia 135 tyś lub 30 tyś);
- baza danych - baza SQL;
- plik kopii rejestracji - każda rejestracja odczytywana z urządzenia zapisywana jest od razu w dwóch miejscach: w bazie danych i w pliku kopii rejestracji, który umieszcza się na innym dysku niż baza danych.
Wszystkie punkty rejestracji wyposażone są w awaryjne zasilanie pozwalające na prawidłowe działanie w momencie zaniku napięcia podstawowego 230V. Dodatkowo całkowite wyłączenie zasilania nie powoduje utraty informacji zapisanych w pamięci urządzeń - jest to możliwe dzięki zastosowaniu nieulotnych pamięci typu Flash.
Brak kontaktu fizycznego transpondera z czytnikiem, zapewnia bardzo długą żywotność urządzeń i identyfikatorów, dodatkowo zabezpiecza system przed elektrycznością statyczną.
Wszystkie elementy każdego punktu rejestracji są starannie testowane przed montażem u Klienta w celu wyeliminowania jakichkolwiek nieprawidłowości.
Gwarancja i możliwości współpracy
Wszystkie urządzenia systemu rejestracji objęte są dwunastomiesięczną gwarancją. Po okresie gwarancyjnym możliwe jest podpisanie umowy serwisowej zapewniającej stała opiekę nad urządzeniami.
Oprogramowanie udostępniane jest w dwóch wersjach: zakup (z dwunastomiesięczną gwarancją) i użytkowanie (umowa na użytkowanie oprogramowania). Użytkowanie oprogramowania cieszy się bardzo dużym powodzeniem wśród Naszych klientów, zmniejsza koszty wdrożenia i utrzymania systemu. Podpisanie umowy zapewnia opiekę nad oprogramowaniem, hotline oraz wszystkie aktualizacje oprogramowania. Dodatkowo uzyskujemy łatwy sposób zmiany liczby licencji na poszczególne moduły zarówno w górę jak i w dół.