Oferta

Kontakt +48 71 794 59 10 do 12

Co oferujemy ?

W ofercie firmy RegiTech znajdziecie Państwo kompleksowe rozwiązania systemów rejestracji czasu pracy, kontroli dostępu, księgi wejść\wyjść i wielu innych. Eliminują one całkowicie tradycyjne papierowe listy obecności i żmudne, comiesięczne rozliczenia czasu pracy. Monitoring wejść i wyjść pracowników oraz gości poprawi dyscyplinę pracy i zwiększy poziom bezpieczeństwa firmy.
System Rejestracji RegiTech to skalowalny system, informatyczno - elektroniczny, zbierający i analizujący informacje na podstawie odczytów rejestracji w czasie. Rejestracji możemy użyć do rozliczenia czasu pracy (oprogramowanie rcp), kontroli dostępu, kontroli strażników, sprzedaży dotowanej (np.: stołówka), księgi wejść-wyjść itp.


Cele i zadania systemu

Główne zadania systemu to:

opr00001.gif

Główne zadania osiąga sie poprzez:

- ograniczenie wizyt osób postronnych (akwizytorów itp.), stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia czy mienia personelu lub organizacji;

- rejestrowanie danych personalnych gości i pracowników wraz z czasami pobytu na wydzielonym obszarze organizacji;

- posiadanie bieżącej informacji o liczbie osób przebywających na terenie (gości i personelu);

- zdyscyplinowanie personelu do pracy w założonych ramach czasowych (Rejestracja Czasu Pracy);

- eliminację kosztów generowanych przez gości (napoje, środki czystości, energia elektryczna, połączenia telefoniczne, wymianę czasów personelu z poświęconego na zbędną rozmowę z gościem na czas pracy na rzecz organizacji itp.).

 

Budowa systemu

System Rejestracji składa się z części elektronicznej, którą stanowi zespół czytników (zegary czasu pracy) i kontrolerów (Punktów Systemu Rejestracji) oraz części informatycznej, która składa się z programów komputerowych zbierających i analizujących dane (oprogramowanie rcp).

System można rozbudowywać od pojedynczego Punktu Systemu Rejestracji (PSR), podłączonego do komputera, aż do zespołu wielu Punktów SR połączonych magistralami RS485, podsieciami LAN i WAN.

rozb.gif

 

Jak działa system ?

Działanie Systemu Rejestracji polega na  zbliżeniu karty do czytnika (zegara czasu prac). Zarejestrowany zostaje czas oraz unikalny numer karty. Rejestracje zapamiętywane są w pamięci punktu rejestracji a następnie pobierane przez program SR-Monitor i zapisywane w bazie danych. Od tego momentu dane dostępne są z poziomu programu SR-RegiTech i mogą zostać poddane właściwej analizie.

Autoryzacja użytkownika (pracownika, gościa) jest związana z posiadaniem przez niego określonego identyfikatora wykonanego w postaci karty lub breloka.

Identyfikatory używane są w sposób bezkontaktowy (zbliżeniowy) i stanowią odmianę kart elektronicznych (jako standard stosujemy częstotliwość 125 kHz - Unique).

Dla Systemu Rejestracji funkcjonalność identyfikatorów bezkontaktowych jest niezaprzeczalna. Użytkownik jest autoryzowany podczas zbliżenia karty do czytnika. Brak fizycznego kontaktu identyfikatora z urządzeniem eliminuje wiele mankamentów. Urządzenia i identyfikatory nie zużywają się w trakcie eksploatacji, niższe są koszty serwisu i utrzymania systemów w stanie działania.

 

dzia_anie.gif

 

Czy system jest niezawodny ?

Najważniejszym elementem każdego Systemu Rejestracji są same rejestracje. Wszystkie pozostałe elementy systemu można odtworzyć bądź z kopii bazy bądź z innych źródeł, ale samych rejestracji nie mamy skąd odzyskać. Dlatego wprowadzone zostały trzy poziomy zabezpieczenia rejestracji:

- urządzenia - każda rejestracja zapisywana jest w pamięci urządzenia i dodatkowo nie jest kasowana podczas odczytu przez program, dlatego z każdego urządzenia można odczytać pełną pamięć ostatnich rejestracji (w zależności od typu urządzenia 135 tyś lub 30 tyś);

- baza danych - baza SQL;

- plik kopii rejestracji - każda rejestracja odczytywana z urządzenia zapisywana jest od razu w dwóch miejscach: w bazie danych i w pliku kopii rejestracji, który umieszcza się na innym dysku niż baza danych.

Wszystkie punkty rejestracji wyposażone są w awaryjne zasilanie pozwalające na prawidłowe działanie w momencie zaniku napięcia podstawowego 230V. Dodatkowo całkowite wyłączenie zasilania nie powoduje utraty informacji zapisanych w pamięci urządzeń - jest to możliwe dzięki zastosowaniu nieulotnych pamięci typu Flash.

Brak kontaktu fizycznego transpondera z czytnikiem, zapewnia bardzo długą żywotność urządzeń i identyfikatorów, dodatkowo zabezpiecza system przed elektrycznością statyczną.

Wszystkie elementy każdego punktu rejestracji są starannie testowane przed montażem u Klienta w celu wyeliminowania jakichkolwiek nieprawidłowości.

Gwarancja i możliwości współpracy

Wszystkie urządzenia systemu rejestracji objęte są dwunastomiesięczną gwarancją. Po okresie gwarancyjnym możliwe jest podpisanie umowy serwisowej zapewniającej stała opiekę nad urządzeniami.

Oprogramowanie udostępniane jest w dwóch wersjach: zakup (z dwunastomiesięczną gwarancją) i użytkowanie (umowa na użytkowanie oprogramowania). Użytkowanie oprogramowania cieszy się bardzo dużym powodzeniem wśród Naszych klientów, zmniejsza koszty wdrożenia i utrzymania systemu. Podpisanie umowy zapewnia opiekę nad oprogramowaniem, hotline oraz wszystkie aktualizacje oprogramowania. Dodatkowo uzyskujemy łatwy sposób zmiany liczby licencji na poszczególne moduły zarówno w górę jak i w dół.

 

Pobierz Opis ogólny Systemu Rejestracji RegiTech

Ta strona używa cookie - korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie.
Cookies służą do dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników, oraz do celów statystycznych. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, oraz firmy badawcze.
Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
Zrozumiałem - zamknij komunikatx